DCSIMG
Imagine Cup - StudentGuru

Το Imagine Cup είναι ο μεγαλύτερος διαγωνισμός φοιτητικής καινοτομίας, με πάνω από 250.000 συμμετοχές από όλο τον κόσμο για το 2015! Σκοπός του διαγωνισμού είναι να αναδείξει την ευρηματικότητα των φοιτητών μέσω α) τεχνολογικών λύσεων που στοχεύουν στην αντιμετώπιση των μεγαλύτερων προβλημάτων του πλανήτη, β) νέων και καινοτόμων projects και γ) εξαιρετικών και εθιστικών παιχνιδιών. Τα χρηματικά έπαθλα του Imagine Cup για αυτή τη χρονιά ξεπερνούν τα 750.000$.

Οι κατηγορίες του διαγωνισμού

Το Imagine Cup είναι διαγωνισμός για κάθε γούστο. Με όπλα τη φαντασία και το ταλέντο σας, μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή για τους ελληνικούς τελικούς σε μία από τις παρακάτω κατηγορίες:

  • Games (1 - 4 άτομα) Η αγαπημένη κατηγορία των δημιουργών παιχνιδιών! Δημιουργήστε ένα παιχνίδι στην αγαπημένη σας πλατφόρμα: Windows (PC ή οθόνη αφής), Windows Phone ή Kinect SDK. Η κατηγορία αυτή είναι η ευκαιρία σας να διακριθείτε στον παγκόσμιο χώρο του games development!
  • World Citizenship (1 - 4 άτομα) Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο. Μπορείτε και εσείς! Εάν ο στόχος σας είναι να κάνετε τον κόσμο ένα καλύτερο μέρος μέσω της τεχνολογίας, αυτή είναι η δικιά σας κατηγορία. Με όπλο την γνώση ακολουθήστε την καρδιά σας και ονειρευτείτε έναν ομορφότερο κόσμο!
  • Innovation (1-4 άτομα) Αυτός ο διαγωνισμός απευθύνεται στις πιο πρωτοπόρες και καινοτόμες εφαρμογές, αναπτυγμένες με τεχνολογίες και εργαλεία της Microsoft. Έχετε μια ιδέα για μία υπηρεσία που δεν υπάρχει; Ονειρεύεστε να αγαπηθεί και να χρησιμοποιηθεί από εκατομμύρια χρηστών στον κόσμο; Αν ναι, αυτή η κατηγορία είναι για εσάς!

Ελληνικοί τελικοί

Οι ελληνικοί τελικοί στις κατηγορίες Games, World Citizenship και Innovation θα πραγματοποιηθούν στις 22 Απριλίου 2016. Για τη συμμετοχή στους ελληνικούς τελικούς οι υποψήφιες ομάδες θα πρέπει να έχουν εγγραφεί στο www.imaginecup.com μέχρι και την ημέρα των τελικών, να υποβάλλουν την αίτηση συμμετοχής και να στείλουν ένα prototype/demo της εφαρμογής τους στη διεύθυνση icgr@microsoft.com μέχρι και την 10η Απριλίου 2016. Θα επιλεχθούν οι καλύτερες ομάδες οι οποίες και θα προκριθούν στην τελική φάση, προκειμένου να παρουσιάσουν στους ελληνικούς τελικούς. Η τελική παρουσίαση θα αποτελείται από δύο σκέλη, στα πρότυπα των παγκόσμιων τελικών

-       Project Presentation: 10λεπτη παρουσίαση του project στους κριτές

-       Hands-on judging: οι κριτές θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή/παιχνίδι για να δουν πως ανταποκρίνεται σε πραγματικές συνθήκες

 Οι νικήτριες ομάδες (μία για κάθε κατηγορία – Games, World Citizenship, Innovation) θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στους Παγκόσμιους Ημιτελικούς το Μάιο του 2016. Πάνω από 35 ομάδες από όλο τον κόσμο που θα συμμετάσχουν στους Ημιτελικούς, θα προκριθούν στους Παγκόσμιους Τελικούς οι οποίοι θα πραγματοποιηθούν τον Αύγουστο του 2016, στα κεντρικά γραφεία της Microsoft, στο Σιάτλ των ΗΠΑ.

Έπαθλα των Παγκόσμιων Τελικών:

Για κάθε μία εκ των κατηγοριών Games, World Citizenship και Innovation τα έπαθλα στους Παγκόσμιους Τελικούς είναι

  • 1η θέση: $50.000
  • 2η θέση: $10.000
  • 3η θέση: $5.000

Success stories

Η Ελλάδα συμμετέχει στον διαγωνισμό από το 2004, έχοντας πετύχει αξιοσημείωτες διακρίσεις στην κατηγορία Software Design: 3η θέση το 2004 με το project SmartEyes και 2η θέση το 2005 με το project Sign2Talk.

Το 2010, η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από το project Touring Machine, το οποίο είδε από κοντά ο πρωθυπουργός της χώρας, ενώ οι Έλληνες νικητές κλήθηκαν σε τηλεοπτικές εκπομπές και συναντήθηκαν με τον Υπουργό Πολιτισμού για την περαιτέρω προώθηση της εφαρμογής τους.

Το 2011, η χώρα μας συμμετείχε με δύο ομάδες στους Παγκόσμιους Τελικούς στη Νέα Υόρκη. Στην κατηγορία Software Design συμμετείχε με το project Epione και στην κατηγορία Interoperability Challenge συμμετείχε με το project Touring Machine το οποίο και πήρε την πρώτη θέση στην κατηγορία του, με τους νικητές να κερδίζουν το ποσό των 8.000 δολαρίων!Δείτε εδώ βίντεο από την απονομή στους Παγκόσμιους Τελικούς της Νέα Υόρκης.

Το 2012, η χώρα μας συμμετείχε με την ομάδα Symbiosis η οποία ήταν ανάμεσα στις 6 καλύτερες ομάδες του κόσμου στην κατηγορία Software Design. Η ομάδα Symbiosis, η οποία συνεχίζει την επέκταση του project της, πρόσφατα επιχορηγήθηκε με 10.000€ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ενώ είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει το project της στο Executive Business Center στις Βρυξέλλες, σε πλήθος επιχειρηματιών, καθηγητών και κυβερνητικών στελεχών από όλη την Ευρώπη. Το 2014, το παιχνίδι Dementia της ομάδας Genesis Game Studios αναδείχθηκε μέσα στα 10 καλύτερα παγκοσμίως!

Το 2015, η ομάδα Prognosis κέρδισε την 3η θέση στους παγκόσμιους ημιτελικούς στο Seattle και το Ability Award με μία ICT-based προσέγγιση για έγκαιρη ανίχνευση συμπτωμάτων της ασθένειας Πάρκινσον καθώς και συμβολή στη βελτίωση της καθημερινότητας στων ατόμων που νοσούν με διάφορα εργαλεία.

Για το διαγωνισμό και πιο συγκεκριμένα για τις επιμέρους κατηγορίες ισχύουν οι όροι και προϋποθέσεις που περιγράφονται εδώ

    Loading...